وب نوشته های محسن نیک نژاد

به بهانه شغل جدید

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۲۷ ب.ظ

سلام

بعد از چند وقت تنبلی تصمیم گرفتم تا دوباره نوشتن را شروع کنم. چند روزیست در پروژه­ ای کاملا حرفه ­ای مشغول شده­ ام، پروژه ایران مال.

ایران مال

 

 

در اینجا کارشناس معماری هستم و در دفتر فنی کارگاه فعالیت می کنم. بسته به نیاز هر کاری هم ممکن است انجام دهم، از طراحی معماری و تهیه نقشه های اجرایی و تهیه مجوزها گرفته تا هماهنگی برای کار کردن اکیپ های اجرایی. به نظر تجربه بسیار خوبی می آید. همکاران خوبی هم دارم و تا الان که نکته منفی ندیده ­ام.

احتمالا در آینده از تجربه هایم در اینجا بیشتر برایتان می نویسم.

  • محسن نیک نژاد

ایران مال

شغل جدید

معماری

نظرات (۱)

اولا تبریک صمیمانه بابت شغل جدید
مسئله خواب و اهمیتش در زندگی رو تو همیشه مواظب بودی...

به معجزه دقایق پایانی اعتقاد دارم
دستی از غیب تو را یاری خواهد کرد:|

بازم ارزوی موفقیت
پاسخ:
اتفاقا دنبال این هستم که ساعت خوابم رو کمتر کنم، در این که از خوابیدن لذت بسیاری میبرم شکی نیست ولی خب باید به برنامه های دیگه زندگی هم رسید، اون قسمت آخرو شبیه پیشگوها گفتی، همچنین تو مهندس جان ایشالا موفق باشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی